Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2009 17:29 - Мъжете искат да чуят от нас:
Автор: alicia Категория: Забавление   
Прочетен: 588 Коментари: 0 Гласове:
0



Фразите, които мъжете биха искали да чуват от нас.
  • Извинявай, не бях права!
     
  • Не се безпокой, ще се справя и с тримата : имам черен колан по карате.
     
  • Мили, сигурен ли си, че пи достатъчно?
     
  • Не говоря ли прекалено много?
     
  • Що не ида на майната си!
     
  • Ах, чудесно пръцкаш, направи го пак, заради мен!
     
  • От днес реших да ходя из къщи гола.
     
  • С приятелки сме ти подготвили малка изненада. Момичета, да се събличаме!
     
  • Сестра ми иска да пренощува тук.
    Имаш ли нещо против, ако легне при нас?
     
  • Какво да направя за теб, за да загладя вината си?
     
  • Аз ще ида при наш’те сама, а ти можеш да идеш с приятели на стриптийз...
     
  • Не трябваше ли по това време да си на бирария с приятели?
     
  • Толкова ме възбужда, когато си пиян...
     
  • Тази вечер искам само безсрамен, развратен секс.
     
  • Чукането беше страхотно! Сега да ида ли да донеса по една бира?
     
  • Слушай, печеля достатъчно. Защо ти е да работиш? По-добре се научи да играеш покер.
     
  • Не може ли тая вечер да идеш на бар с приятели?
     
  • Върви ни! Заложи пак на черно!
     
  • Толкова си секси, когато си махмурлия!
     
  • Я по-добре да пием бира и да гледаме мач, майната му на магазина!
     
  • Що не се абонираме за “Плейбой”?
     
  • Харесва ми, че всяка събота играеш тенис...но ми се иска да имаш време да играеш и в неделя.
     
  • Скъпи, дъщерята на новите съседи пак излезе да се пече , ела да оцениш буферите й!
     
  • Не може ли пак да ме плеснеш отзад?
     
  • Не, не, сама ще сменя маслото на колата.
     
  • Майка ти е много по-добра от моята.
     
  • Моля те, забрави за този глупав Свети Валентин и си купи най-после оная въдица!
     
  • Разбира се, че утре ще идеш на лов, в края на краищата годишнината от сватбата ни може да я празнуваме и догодина!
     
  • Абе не ми се разхожда днес, тук наблизо са открили страшен стрийп-бар, що не влезем?
     
  • Трябва да си почиваш, не ставай, аз ще ти донеса от хладилника всичко, което би искал да хапнеш тази нощ.



Тагове:   НАС,   мъжете,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alicia
Категория: Забавление
Прочетен: 131738
Постинги: 93
Коментари: 70
Гласове: 85
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930